fredag 21 oktober 2011

Nu är det utlottning!

Nu har jag haft mer än 10 000 besökare på bloggen. När jag tittade på morgonen hade jag 10 033 besökare :)
Jag har tänkt mig att lotta ut garn till en eller två personer. Man kan få 1-3 lotter, 1 lott skriv en kommentar att du vill vara med, 2 lotter skriv en kommentar + att du blir följare av min blogg, 3 lotter om du skriver kommentar+ blir följare + gör ett inlägg i din blogg. Skriv gärna i kommentaren vilket garn du helst skulle vilja ha. Tävlingen håller på till 31/10.
Detta är ett entrådigt "Marias handmålade garn"

Detta är ett entrådigt "Marias handmålade garn" (Garnet är lite mer färg i än på bilden)

Zauberball laceyarn

Zauberball sockyarn

15 kommentarer:

  1. Hej!
    grattis till så många besökare...... jag har ingen egen blogg men följer med glädje din.
    Jag är sticknörd liksom du dessutom tova jag och syr i fårskinn.
    Vad vore livet utan garn och ull?????
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  2. Grattis till besöksantalet! Är gärna med och tävlar om dina fina priser! Följer din blogg gör jag sedan länge :) och så har jag skrivit ett litet inlägg hos mig. Garnet som är på den första bilden ser väldigt fint ut och väldigt Annika-igt :) http://sammanfaller.blogspot.com/2011/10/tavling.html
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla. Har följt din blogg sen lägret i somras. :) Länkar från sidan Utlottningar/Tävlingar i min blogg.
    Jag vill helst ha Zauberball lace eller garnet på första bilden.

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis till dig! Kollar din blogg Paulina nästan varje dag.Alltid kul med tävlingar så jag kör på oxå.Första garnet fastnade jag direkt för!
    Kram Ulrika Skogstad(ulle65@spray.se)

    SvaraRadera
  5. Hejsan Paulina!
    Självklart vill jag också vara med och tävla, jag är lite svag för zauberball så det vill jag vinna.
    Häls Carina

    SvaraRadera
  6. Grattis till alla besökare.
    Klart jag vill vara med och tävla. Om jag har turen att vinna vill jag helst ha det som är på bild 1 eller 3.
    Jag är en ny följare och ska skriva i min blogg = 3 lotter.

    SvaraRadera
  7. Grattis till så många besökare!! Jättekul!! Jag följer naturligtvis din blogg och har gjort bra länge nu...
    svårt val gällande garnet men Zauberball lace... ja i första hand!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla besökare! Jag vill gärna vara med och ah en chans att vinna nåt av de fina garnerna om jag skulle vinna så väljer jag det på bild nr2, länkar från min blogg och är följare.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Gratulerar! Du har en så mysig blogg så jag är inte förvånad över ditt antal besökare!

    Så klart vill jag vara med i utlottningen! Har lagt mig som följare och länkat till din sida i ett inlägg idag. =)

    http://humlanssurr.blogspot.com/2011/10/troja-med-pafagelmonster.html

    Ha en go söndag!

    /Veronica

    SvaraRadera
  10. Grattis till många besökare! Deltar gärna i utlottningen av garn. Deltar med en lott.
    /mvh Siv
    ronnb55 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej, Paulina!
    Jag har ingen egen blogg men tittar gärna in på din ganska ofta. Vi har träffats på stickcaféet på Moodys. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha - hm svårt att välja. Något av garnerna 1-3 tror jag.
    Soliga Hälsningar Jeanette
    Jeanette.skanberg@bokia.se

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med med en lott

    SvaraRadera
  13. Grattis :)
    Är gärna med och tävlar om fina garner.
    Måste jag välja blir det nr 4.
    Höstiga hälsningar Kicki


    kicki.ternstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Grattis! Jag kör på med 3 lotter och hoppas på tur! Alla garnerna är ju fina men det andra uppifrån är nog min stil tror jag. Ser ju ut som det är lite höst-färger på det.

    SvaraRadera
  15. Vinnare i tävlingen är Jannika som vann lacegarnet från zauberball och Ela som får välja något av de andra garnen :)

    SvaraRadera