torsdag 2 september 2010

Jag har lärt mig nåt:)

I sommar har ju det blivit en del stickning. Jag har stickat hemma vid tv:n, ute på altanen, när jag suttit i passagerarsätet i bilen, på sticklägret i Dalarna mm. Jag började ju sticka lite smått för 1,5 år sen efter en stick-kurs. Nu stickar jag mest hela tiden. De sista veckorna har jag märkt att jag mer och mer kan sticka utan att titta på stickningen. Tidigare har jag kunnat titta upp lite grann medan jag stickat, nu fixar jag att sticka och se på tv lite mer :) visserligen mest när jag stickar rätor, men ändå....

1 kommentar:

  1. Hehe... Efter ett tag sitter vanan med räta såpass att hjärnan får tråkigt när man stickar ;D

    Ang stickmarkörer så har jag en del kvar, javisst. Har lite högre pris nu för att täcka material ordentligt. Men om du vet fler intresserade i trakterna... Man kanske kunde dra ihop en workshop så att folk kan göra egna om man vill? Hade varit roligt!

    SvaraRadera