torsdag 9 augusti 2012

Fattigskogen 2012

Jo, jag var där. Det har gått några dagar sen vi kom hem och jag har inte orkat ta tag i att lägga över bilderna i datorn, inte för att jag tog så många bilder. Jag glömde helt enkelt att ta med mig kameran till storstugan de flesta dagarna.
För tredje året i rad har jag varit där, i denna fantastiska miljö och träffat massor med fantastiska stickerskor. I år var vi totalt 36 stycken tjejer i varierande åldrar. Skulle tippa på att hälften varit med där tidigare och hälften var nya bekantskaper. Skrattat så tårarna runnit har vi gjort även i år.

Ett par restgarnssockar stickade jag klart. Det var rester från fabel och det grå är Fame som synes.


Inte lika fint väder i år, men en del utesittande blev det allt.

Garntrassel, då hjälps man åt att reda ut det.

Lite av gosakerna som var med på garnlotteriet.

Även i år var det garnlotteri, det blev ett enormt bord med massor av godis på. Jag hade med mig ganska mycket garn dit och hade nog nästan lika mycket om inte mer med mig hem. Fyra butiker var där och sålde; Ataljé Norrgården, Garnfilibabba, Fibershoppen och Garnstumpan. Jag köpte även lite garn med mig hem och sen lottades det ut garn. Jag vann även en brosch ifrån Sophies Silver.
Hos stickamera hittar du fler som bloggat om lägret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar