lördag 27 mars 2010

Fynda

Idag är det ju lördag och pingstkyrkans sekondhand har öppet. Kanske kan hitta nåt kul där. Jag är ute efter en liten vas att ha vårblommor i, typ till vitsippor, scilla osv. Farmor hade söta sådana, men jag missade dem helt när vi röjde ut efter henne förra året.
Ska jobba hela helgen, så jag missar SIV- stickfest i väst på Grötö.... tråkigt jag hade gärna åkt dit en sväng. Garner har jag plenty av, så jag behöver i och för sig inte handla nåt, men det hade varit kul att höra Kaffe Fassetts föredrag osv. Jag får försöka hålla tillgodo med att Stickamera uppdaterar sin blogg hela tiden, med massa bilder.
Måste säga att jag är lite sugen på sticklägret i Dalarna i sommar. Är ju faktiskt i Dalarna helgen innan. Ska på bröllop där uppe.

1 kommentar:

  1. Hej! japp den fanns i blått och beige oxå, minns inte om det var fler färger

    SvaraRadera